Saturday, April 07, 2012

syukur,,,ALHAMDULILLAH...


YA ALLAH..hanya padamu aku bermohon segalanya....sesungguhNya kaulah Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani....

selesai sudah ujian telah ku jalani..iaitu final exam serTa OSCE.yang telah Kau berikan ke tas diriku ini YA ALLAH..sesungguhnya YA ALLAH aku menempuhnya dengan hati yang terbuka.kerana dengan menghadapi semua ini memberikan aku kekuatan dalam menjalani kehidupan ini menjadi lebih bermakna..Kau memberikan banyak ujian ,,dugaan dalam kehidupan ini.sbelum aku jatuh tersungkur YA ALLAH,,Kau membangkitkan semangatku yang kian hilang.Hanya padamu YA ALLAH ,,aku memohon dan bersujud,,
syukur ke hadrat ILLAHI..Kau memberikan sebuah kejayaan yang bermakna daam hidup ini.SYUKUR ALHAMDULILLAH ..aku berterima kasih ke atasmu...





No comments: